2019-2020 სასწავლო წლის 19 სექტემბრიდან ,ჯუმათის საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო გერმანული ენის წრემ:,,უკეთ ვსწავლობთ გერმანულ ენას’’
საწრეო მუშაობა
წრის დასახელება:,უკეთ      ვსწავლობთ გერმანულ ენას’’
მიზნობრივი ჯგუფი :    მეხუთე კლასის მოსწავლეები.
წრის ხელმძღვანელი : თეა ჩხარტიშვილი
წრის მონაწილეთა რაოდენობა :8
წრის მუშაობის პერიოდი:2019-2020 სასწავლო წლის ყოველი კვირის ხუთშაბათი.
წრის მუშაობის ხანგრძლივობა : 1 სთ.
წრის მუშაობაში ჩართული პირები:    მოსწავლეთა მშობლები,უცხო ენის მასწავლებელი და მოსწავლეები.
წრის მიზანი:    ენობრივი ცნობიერების განვითარება.
                          ენობრივ-კულტურული გამოცდილების გამდიდრება.
                          ენის სწავლის უნარ-ჩვევების განვითარება.
        მეცადინეობებზე განსაკუთრებული ყურდღება დაეთმობა სიტყვიერ ჯაჭვში ბგერების,სიტყვების მარტივი წინადადებების მოსმენით გარჩევას,სწორი წარმოთქმის ჩამოყალიბებას და ლექსიკური მარაგის გამდიდირება-გამტკიცებას.პრაქტიკული აქტივობებიტ განუვითარდებათ კრიტიკული,შემოქმედებითი აზროვნება;მოსწავლეები ისწავლიან კითხვის წესებს,მარცვლების სწორ წარმოთქმას და დამოუკიდებელ კითხვას გერმანულ ენაზე.მოსწავლეთა საჭიროებებიდან გამომდინარე მათთვის წრის მეცადინეობებზე დასწრება იქნება კარგი საშუალება ისწავლონ სწორი კითხვა და მეტყველება გერმანულ ენაზე.
წრის აქტუალობა:     წერა-კითხვის სწავლების პერიოდი ბევრ ძალისხმევას და შრომას მოითხოვს,საწრეო მუშაობის დროს გამოყენებული სხვადასხვა აქტივობებით  მოსწავლეებს განუვითარდებათ თანამშრომლობითი უნარები.მოსწავლეები შეზლაებენ ინფორმაცია უნდა იყოს საინტერესო და გასაგები.მოსწავლეები სეძლებებ სწორ წერა-კითხვას,გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს/

    
მისაღწევი შედეგები:    უცხ..დაწყ.(II)2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიტყვების,წინადადებების და ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა და მახვილების დაცვით წარმოთქმა.
             ბაძავს მოსმენილი ბგერების ,სიტყვების ჟღერადობას.ბაძავს უცხოური ენისთვის დამახასიათებელ ინტონაციას,წარმოთქმას გაითამაშებს სცენებს,დიალოგებსამბობს ენის გასატეხებს,და ლექსებს რიტმის,პაუზების,ინტონაციის დაცვით.

                                          უცხ.დაწყ.(II)3.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრულ თემატიკაზე მარტივი ენით ინტერაქციადა რამდენიმე წინადადებიანი მონოლოგის წარმოთქმა.
სვამს და პასუხობს კითხვებს ნაცნობ თემატიკაზე.ცდილობს უცხოურ ენაზე გადმოსცეს სათქმელი სასწავლო პროცესში წარმოქმნილ პრობლემებთან დაკავშირებით (მაგ.ვერ გავიგე,,ეს რას ნიშნავს?რვეული შინ დამრჩა ,,მმათხოვე შენი ფანქარი და სხვა.
                                        უცხ.დაწყ.(II)4.მოსწავლემ უნდა შეძლოს ზეპირმეტყველების სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად.
                                          თავს უყრის ზეპირი კომუნიკაციის წარმართვისათვის აუცილებელ რესურსებსმაგ.ნოდელებს,წინადადებებს,გამოთქმებს ,კლიშეებს).
                                        
საწრეო მუშაობის პროგრამა
მოიცავს ესგ გათვალისწინებულ აქტივობებს;1.მარცვლების კითხვის წესები
                                                                                    2.  გერმანული დიალოგები

                                                                                      3.მულტფილმების ჩვენება და მსჯელობა.
სასწავლო რესურსები: თვალსაჩინოებები,კომპიუტერი.,მაგნიტური დაფა,პლაკატები.
აღწერა: მასწავლებელი არეგისტრირებს მუშაობაში მსურველ ბავშვებს,მშობლებს გააცნობს წრის მუსაობის მიზანს,შეხვედრების განრიგს.მასწავლებელი მშობლებს ინდივიდუალურად დაურიგებს წინასწარ გამზადებულ ბარათებს და სთხოვს შეავსონ კითხვარი,თუ რა მოლოდინი აქვთ წრის მუშაობის პროცესში.

                                               1.19.09.2019.საწრეო მუშაობის პროგრამისა და მიზნის გაცნობა.სამუშაო დღის შეთანხმება.წრის სახელწოდების შერჩევა.მოსწავლეთაა სიის დადგენა.
                                              2.26.09.2019.თემა;გაცნობა
                                                                      სიტყვების სწორად წარმოთქმა.კითხვები რა გქვია                                        შენ?ვინ ხარ შენ?
                                              3.3.10 თემა :ალფავიტი  (რამდენი ასო-ბგერაა გერმანულ ენაში,ასო-ბგერების შესწავლა.ენის გასატეხი
                                               4.10.10 სიტყვების სწორად წარმოთქმა.ზეპირი მეტყველების განვითარება.
                                                5.17.10   თემა ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,ახალი სიტყვების შესწავლა.
                                                     6.24.10.თემა      .ჩვენ ვსაწვლობთ თვლას.ვითვლით ერთიდან ათამდე,ათიდან ოცამდე.ციფრების სიტყვიერად დაწერა.
                                                     7.31.10.თემა ,,ჩემი ოჯახი’’ტექსტის მოსმენა,ახალი სიტყვების შესწავლა,ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
                                                      8.7.11 თემა ,,ჩვენ ვსწავლობთ კვირის დღეებს,ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,კითხვებზე პასუხის გაცემა.კროსვორდის შევსება.
                                                       9.14.11 თემა  გყავს შენ და-ძმა? ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,კითხვებზე პასუხის გაცემა,დიალოგი,ანკეტის შევსება.
                                                        10.21.11 თემა    ჩვენ ვწავლობთ ფერებს/ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,გრამატიკული კონსტრუქციის გამოყენება,კითხვებზე პასუხის გაცემა
                                                        11.28.11 მუშაობის შეჯამება.



                                                      
             26.09.2019წ.
დღეს ჩატარდა პირველი სარწეო მუშაობა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო,,გაცნობა’’ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,მოსწვლეებმა განხოსრციელეს ჯაჭვური თამაში ამ თემაზე.შეხვედრა პოზიტიურად მიმდინარეობდა.მოსწავლეებმა განამტკიცეს ნასწავლი სიტყვები.

             3.102019 წ.
დღეს ჩატარდა მეორე საწრეო მუშაობის სამუშაო შეხვედრა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო ,,ალფავიტი“ მოსწავლეებმა შეისაწავლეს ენის გასატეხები,   შეისწავლეს აგრეთვე მარცვლის კითხვის წესები    და  აქტიურად  ჩაერთვნენ მუშაობაში,შეხვედრა საკმაოდ ხალისიანად ჩატარდა.


            10.10.2019 წ.
დღეს ჩატარდა საწრეო მუშაობის მესამე შეხვედრა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო ზეპირმეტყველების განვითარება,ლეკსიკური მარაგის გამდიდრება,მოსწაველებმა შეისწავლენ ახალი სიტყვები .შექმნა პოზიტიური გარემო.
                                                                                                                            





17.10 .2019 წ.

დღეს ჩატარდა მესამე შეხვედრა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო ,,ახალი სიტყვების შესწავლა.მოსწევლეები ახალი სიტყვების გამოყენებით ადგენდენ წინადადებებს,განუვითარდათ ზეპირმეტყველების უნარი.გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი,შეიქმნა პოზიტიური გარემო.






24.10. 2019 წ.
გერმანულ ენაში მე-4 საწრეო სამუშაოს თემა იყო,, თვლა’’ ,აქტიურად ჩაერთნენ მუშაობაში,გამოვიყენეთ თვალსაჩინოებები და კითხვა-პასუხის რეჟიმში მოსწავლეებმა ადვილად შეისწავლეს დათვლა 30-მდე.






31.10.2019 წ.
დღეს ჩატარდა მე-5 საწრეო მუშაობის შეხვედრა ,სამუშაო თემა იყო ,,ჩემი ოჯახი’’.მოსწავლეებმა წიკითხეს და მოისმინეს ტექსტები,გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი ,გააკეთეს გრამტიკული სავრჯიშოები.






7.11.2019წ.
მე-6 საწრეო მუშაობა ჩატარდა თემაზე,,კვირის დღეები’’,მოსწავეელებმა თვალსაჩინოეების გამოყენებით ადვილად შეისწვლეს კვირის დღეები,გაიმარტა კითხვა-პასუხი,რა დღეა დღეს?
კვირის მერემდენე დღეა დღეს? შეავსეს კროსვორდი.მუშაობამ ხალისით და პოზიტიურად ჩაიარა.








14.11. 2019 წ.
დღეს ჩატარდა მეშვიდე საწრეო მუშაობა თემაზე ,,და-ძმა’’,მოსწავლეებმა იმუშავეს წყვილებში,ინდივიდუალურად.შეავსენ ჩემს მიერ მომაზდებული ანკეტები.

ხალისით ასრულებდენენ დავალებებს.გაიმდიდრეს ლექსიკა.





ჯუმათის საჯარო სკოლის V კლასის გერმანული ენის წრემ ,,უკეთ ვსაწვლობთ გერმანულ ენას'' მოაწყო შეხვედრა ,სადაც წრის წევრებმა შეაჯამეს პირველი სემესტრის მუშაობა.
წრის ხელმძღვანელი თეა ჩხარტიშვილი.












Комментариев нет:

Отправить комментарий