საწრეო მუშაობა

2019-2020 სასწავლო წლის 20 სექტემბრიდან,ჯუმათის საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო გერმანული ენის წრემ    ,,wir lernen Deutsch’’
წრის დასახელება   ,,wir lernen Deutsch’’
მიზნობრივი ჯგუფი:   მე-7 კლასის მოსწავლეები
წრის მონაწილეთა რაოდენობა:    9 მოსწავლე.
წრის ხელმძღვანელი:     თეა ჩხარტიშვილი
საწრეო მუშაობა ჩატარდება 2019 წლის პირველ სემესტრში,ყოველი კვირის პარასკევს.
წრის მუშაობის ხანგრძლივობა   1სთ.
სასწავლო რესურსები: პლაკატები: თვალსაჩინოებები,კომპიუტერი,სახელმძღვანელოები,ტესტები.
წრის მუშაობაში ჩართული პირები:მოსწავლეთა მშობლები,უცხო ენის მასწვლებელი,მოსწავლეები.
აღწერა: მასწავლებლი არეგისტრირებს მუშაობაში მსურველ ბავშვებს ,მათ მშობლებს გააცნობს წრის მიზანს,შეხვედრების განრიგს.მასწავლებელი მშობლებს ინდივიდუალურად დაურიგებს წინასწარ გამზადებულ ბარათებს და სთხოვს შეავსონ კითხვარი,თუ რა მოლოდინი აქვთ წრის მუშაობის პროცესში.
წრეზე განსახილველი საკითხები წინასწარ არის გაწერილი ,რომელიც ემსახურება მოსაწვლის როგორც სააზროვნო,ისე წერის,მოსმენისა და კითხვის უნარების განვითარებას.


საწრეო მუშაობის მიზანი:  მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ესგ-ს მოთხოვნების მიხედვით,მოსწავლეთა შესაძლებლობების განვითარება სხვადასხვა აქტივობებით,რითაც მოსწავლეებს განუვითარდებათ კრიტიკული,შემოქმედებითი აზროვნება,თანამშრომლობითი უნარი.
წრის აქტუალობა:   მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს,გაიღრმავებენ და გაიუმჯობესებენ ენობრივ ცოდნას,შეისაწვლიან უფრო მეტ გრამატიკულ სტრუქტურას.მოსწავლეები შეძლებენ სწორ კითხვას, წერას,მეტყველებას,გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენებას.
საწრეო მუშაობის პროგრამა :მოიცავს ეროვნული სასწავო გეგმით გათვალისწინებულ აქტივობებს.
მისაღწევი შედეგები:
II უცხ.საბ.1.მოსწავლემ უნდა შეძლოს:მოსმენამდე/კითხვამდე ტექსტის ტიპის განსაზღვრა
მისი სტრუქტურული და სიტუაციური მახასიათებლების ამოცნობის გზით.
II უცხ.საბ.2. ნასწავლი ენობრივი გრამატიკული საშუალებებისა და მოსმენის/კითხვის სტრატეგიების გამოყენებით ტექსტის შინაარსის კონსტრუირება.
II უცხ.საბ.6.ზეპირი საკომუნიკაციო სიტუაციის /მიზნის შესაბამისი სამეტყველო მოქმედებების შესრულება სათანადო სტარტეგიების გამოყენებით.




თვე       და  რიცხვი
განსახილველი თემები
საწრეო მუშაობის პროგრამა:


                              
1.     20.09.2019         საწრეო მუშაობის პროგრამისა და მიზნის გაცნობა.სამუშაო დღის შეთანხმება
2 .   27.09.2019 წ. თემა ,,საზაფხულო არდადეგები’’.მოსაწავლები ყვებიან სად და როგორ გაატარეს არდადეგები,კითხულობენ ტექსტებს,        ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.

3.     4,10,2019 წ. თემა ,,ამინდი’’ ლექსიკაზე მუშაობა.კითხვებზე პასუხის .როგორია ამინდია დღეს? როგორი იყო გუშინ?მზიანი,წვიმიანი,ღრუბლიანი და ა.შ.
4.     11.10.2019წ. თემა    სასუბრო ეტიკეტები ,ფრაზები სიტყვები,ზეპირმეტყველების განვითარება .
5.    18.10.2019წ.თემა  ,,,ჩემი გარდერობი’’ტანსაცმელი,ფეხსაცმელი...ტექსტის მოსმენა,კითხვებზე პასუხი. მოსმენის დავალებები და ტესტების შევსება.

6 .     .25.10.2019 წ. თემა  ,,ჩემი ბინა’’ საძინებელი,სამზარეულო,აბაზანა.მოსწავლეები აღწერენ თავიანთ ოთახებს,როგორია დიდი თუ პატარა,ნათელი,მყუდრო.კითხულობენ ტექსტებს..
7.     1.11.2019.წ. თემა ,,Frageworter wer/,wen?,wem? კითხვითსიტყვიანი წინადებების შედგენა.
დიალოგები.გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები.
8.    8.11.2019 წ. თემა     ,,სპორტი ‘’მოსწავლეები ასახლებენ საყვარელ სპორტის სახეობებს და სპორტსმენებს.კითვებზე პასუხი.სიტყვებზე მუშაობა.


9.     15.11.2019 წ.    თემა ,, ჯანსაღი კვება’’ ხილი,ბოსტნეული.ტესტებზე მუშაობა. კროსვორდის შევსება.
10.    22.11.2019 წ.    თემა  ,,ცხოვრება ,საჭმელი და დალევა’ თემასთან დაკავშირებული გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები.

11.    29.11.2019 წ.  საწრეო მუშაობის შეჯამება.






27.09.2019 წ.
დღეს ჩატარდა პირველი საწრეო მუშაობა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო ,,ზაფხულის არდადეგები“მოსწვლეები აქტიურად და ხალისით ჩაერთნენ მუშაობაში,ყვებოდნენ ზაფხულის არდადეგების შესახებ,შეხვედრა პოზიტიურად ჩატარდა.




4.10.2019 წ.
დღეს  ჩატარდა მეორე საწრეო მუშაობის შეხვედრა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო,,ამინდი’’  მოსწავლეებმა ისაუბრეს ამინდზე,წვიმიანზე,ღრუბლიანზე,მზიანზე..მუშაობა ხალისიანად მიმდინარეობდა.უპასუხეს კითხვას როგორი ამინდია დღეს? მუშაობა საკმაოდ საინტერესოდ ჩატრადა.




11.10.2019 წ.
დღეს  ჩატარდა  მესამე საწრეო მეორე საწრეო მუშაობის შეხვედრა გერმანულ ენაში.შეხვედრის თემა იყო სასაუბრო ფრაზები.სიტყვები და ეტკიკეტები.ახალი სიტყვების შესწავლა .  დიალოგები აღნიშნულ  თემასთან დაკავშირებით      მოსწავლეებს განუვითარდათ ზეპირმეტყვებელის უნარი.შეხვედრა საკმაოდ ნაყოფიერად ჩატარდა.






18.10.2019 წ.
გერმანულ ენაში მეოთხე სამუშაო შეხვედრის თემა იყო ,, ჩემი გარდერობი’’ მოსწავლეებმა დაასახელენ ტანსაცმელები,რომლებიც უფრო კომფორტულდ გრძნობენ თავს,უფრო სპორტულ ტანსაცმელსა და ფეხსაცმელებზე გააკეთეს აქცენტი,წაიკითხეს ტექსტები,გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი.ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული.



25.10.2019 წ. დღეს ჩატარდა მეხუთე სამუშაო შეხვედრა,შეხვედრის თემა იყო ,,ჩემი ბინა’’შეხვედრა საკმაოდ პოზიტირად დაიწყო ,მოსწავლეებმა ისაუბრეს თავიანთი საცხოვრებელი სახლის და ოთახების შესახებ.წაიკითხეს ტექსტები,გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი.



1.11.2019 წ. მეექვსე საწრეო სამუშაო გერმანულ ენაში ჩატარდა გრამატიკულ თემაზე ,,Frageworter wem?wen?und prapozition fur +akk. მოსწავლეებმა კარგად გაიგეს გრამატიკული მასალა.გააკეთეს ტესტები,სავარჯიშოები. 




8.11.2019 წ. დღეს ჩატარდა მეშვიდე საწრეო მუშაობა გერმანულ ენაში აქტუალურ თემაზე,,სპორტი’’ მოსწავლეები აქტიურად და ხალისით ჩაერთნენ მუშაობაში,დაასახელეს საყვარელი სპორტის სახეობები,სპორტსმენები.მოისმინეს მოსმენის დავალებები და გაიგეს ინფორმაცია სპორტსმენების შესახებ.







15.11. 2019
დღეს ჩატარდა მერვე საწრეო მუშაობა აქტუალურ თემაზე ,,ჯანსაღი კვება“მოსაწავლეებში
დიდი ხალისით ჩაერთნენ მუშაობაში.გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი.იმუშავეს ტესტებზე.
დაასახელენ საყვარელი ხილი და ბოსტნეული.განსაკუთრებით სასარგებლო და ვიტამინებით
ხილ-ბოსტნეული.შეხვედრა ნაყოფიერად ჩატარდა.









ჯუმათის საჯარო სკოლის VII კლასის გერმანული ენის წრემ ,,  Wir lernen Deutsch''მოაწყო შეხვედრა ,სადაც მოსწავლეებმა შეაჯამეს პირველი სემესტრის მუშაობა.
წრის ხემძღვანელი:თეა ჩხარტიშვილი.







         










Комментариев нет:

Отправить комментарий