სოციალური პროექტი
ვებრძოლოთ ბულინგს
პროექტის ავტორი: თეა ჩხარტიშვილი საკონტაქტო
ინფორმაცია: 577619096
|
მონაწილეები :10 კლასის მოსწავლეები
|
პროექტის განხორციელების
ვადები: 30 სექტემბერი - 8ოქტომბერი
|
პროექტის აქტუალობა;
ბულინგი მოქმედებს ადამიანის ემოციურ მდგომარეობაზე.მოზარდთა სოციალიზაციის პროცესი უფრო ადრე იწყება ვიდრე წინა თაობაში.ბულინგი
მოზარდებს შორის ძალადობაა .მოსწავლეებში ხშირად შეინიშნება ბულინგის ნიშნები.ისინი
მეტნაკლებად ფლობენ ინფორმაციას ბულინგის შესახებ ამიტომ შესაძლებელია ვერც კი ხვდებოდნენ,რომ
მათი ქმედებები ანალოგიური იყოს,ამავე დროს მათ ხშირ შემთხვევაში არ იციან როგორ
დაიცვან თავი ძალადობისაგან,რა ღონისძიებები უნდა მიიღონ ძალადობის თავიდან ასაცილებლად.
|
პროექტის მიზანი;ბულინგის
არსისა და პრევენციის გზების შესწავლა,ბულინგის გამომწვევი მიზეზების გააზრება,ტოლერანტული
კულტურის განვითარება.აღნიშნული ინფორმაციის გაზიარება, როგორც თანატოელბთან,ისე
ფართო საზოგადოებისთვის.
|
მოსალოდნელი შედეგები:მოსწავლეებში
ამაღლდება ბულინგის შესახებ ინფორმაციულობის
დონე,მოსწავლეებს შეეძლებათ თავი დაიცვან ძალადობისაგან და თავადაც არ იქცნენ მოძალდეებად
და დაეხმარებიან თავიანთ თანატოლებს საკუთარი უფლებების დაცვაში.
შემცირდება ძალადობა.
|
პროექტის განსახორცილებელი
ამოცანები/ვადები:
პროექტის დაგეგმვა.
ბულინგის არსის ,მიზეზების და პრევენციის გზების შესწავლა
.ბულინგის აღმოსაფხვრელი ღონისძიებების ჩატარება.
პროექტის შეჯამება.
ნაბიჯი 1 -30.09.2019წ
განვიხილავთ იდეებსა და შევადგენთ გეგმას.
ნაბიჯი 2-02.10.2019წ
დისკუსია თემაზე ,,არა ბულინგს’’მოსწავლეები მსჯელობენ თუ როგორ ვებრძოლოთ
ბულინგს?მოსწავლეები მეტნაკლებად ფლობენ ინფორმაციას თემის შესახებ.
ნაბიჯი 3-03.10.2019
წ.
უფრო სიღრმისეული
ინფორმაცცისთვის მოვაწვეთ
ფილმის ჩვენება ბულინგზე.ბავშვთა უფლებებზე.განიხილეს ,იმსჯელეს,გამოთქვენ
მოსაზრებები.
ნაბიჯი 4-05.10.2019
წ.
მოსწავლეებს ვთხოვე სხვადასხვა გაზეთებსა და გამოცემებში მოენახათ სტატიები
ბულინგის შესახებ,ასევე გაცნობოდნენ სტასტისტიკურ მონაცემებს,რომელიც ასახავდა ბულინგის
მსხვერპლი მოზარდების რაოდენობას.
ნაბიჯი 5-08.10.2019
წ.
ფილმების ჩვენების,სტატიების და პუბლიკაციების გაცნობის და დისკუსიის
შემდეგ გადავწყვიტეთ მოგვეწყო პრეზენტაცია.მოხდა პროექტის შეჯამება.
პროექტის მონიტორინგი
და შეფასება
პროექტში მონაწილე მოსწავლეები შევაფასე წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემით,რომელიც პროექტის დასაწყისში
გავაცანი.
შედეგი:
გაიგეს თუ როგორ დაიცვან თავი ბულინგისაგან
გაიღრმავეს ინფორმაციის მოძიების,დახარისხებისა დ წარდგენის უნარ-ჩვევები
გაიუმჯობესენ ჯგფური მუშაობის შესრულების უნარები.
პროექტის შეფასების კრიტერიუმები-
შეფასების ტიპი- განმავითარებელი
შეფასება მოხდება პრაქტიკაში ჩართულობის მიხედვით.
პროექტის განხორციელების რისკები და ხარვეზები
პროექტის ხელის შემშლელი ფაქტორები იყოს:
უამინდობა.
ტექნოლოგიური პრობლემა.
|
შეფასების რუბრიკები
პროექტის მონიტორინგი
|
ვის მიერ?
|
როდის?
|
რა კრიტერიუმებით?
|
პირველი შუალედური
მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
|
01.10,2019 წ
|
მოსწავლეებზე
დაკვირვების ცხრილით
|
მეორე შუალედური
მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
|
04.10.2019წ.
|
მოსწავლეებზე
დაკვირვების ცხრილით
|
საბოლოო შეაფსება
|
მასწაველებელი
და მოსწავლეები
|
08.10.2019წ
|
მასწავლებლის
თვითშეფასების კითხვარი და მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი
|
მოსწავლეთა დაკვირვების
ცხრილი
კრიტერიუმები
|
მცირედ
|
საშუალოდ
|
მთლიანად
|
მოსწავლეებს საკუთარი
წვლილი შეაქვთ პროექტით გათვალისწინებულ აქტივობებში
|
+
|
||
მოსწაველეები
თანამშრომლობენ ერთმანეთთან
|
+
|
||
მოსწავეები არ
აცდენენ პროექტით გათვალისწინებულ შეხვედრებს და ცდილობენ იყვნენ მეგობრულები,კორექტულები
|
+
|
მოსწავლეთა თვითშეფასების
ცხრილი
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ხალისით ვმუშაობდი
პროექტის აქტივოებბზე
|
დიახ
|
|
ვთანმშრომლობდი
ჯგუფის ყველა წევრთან
|
დიახ
|
|
გულახდილი ვიყავი
დასმულ კითხვებზე
საიმოვნებით ვიმუშავებდი
კიდევ მსგავს პროექტებზე
|
დიახ
დიახ
|
მასწავლებლის
თვითშეფასების კითხვარი
|
დიახ
|
არა
|
|
პროექტის დაგაგვმისას
გავითვალისწინე მოსწავლეთა შესძლებლობები და ინტერესები
|
დიახ
|
||
მოვახერხე პროექტში
ყველა მოსაწავლის ჩართვა
|
დიახ
|
||
მივაღწიე მოსალოდნელ
შედეგს
|
დიახ
|
||
პროექტი დასრულდა
გაწერილ დროში
|
დიახ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий