სოციალური პროექტი
,,  არა კონფლიქტს’’
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი: თეა ჩხარტიიშვილი
საკონტაქტო ინფორმაცია:577619096
სკოლის დასახელება: სსსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯუმათის საჯარო სკოლა.
პროექტის ბენეფიციარები: 7 კლასის მოსწაველეები
პროექტის განხორციელების ვადები:  დასაწყისი:2.10.2019 წ.
                                                                      დასასრული:17.10.2019 წ.
                                                                 პროექტის რისკები:პროექტის განხორციელებისას შესაძლებელია შეიქმნას ქაოსური მდგომარეობა.

პროექტის აქტუალობა?რით არის ეს პროექტი მნიშვნელოვანი ჩვენთვის?

კონფლიქტი ხშირია ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში და არც თუ უშვიათად რამდენიმე სახის კონფლიქტი ერთდროულად იჩენს თავს. ხშირად კონფლიქტის თავიდან აცილება რთულია,თუმცა მის თავიდან აცილებაზე არანაკლებ მნიშვნელოვანია ვახეხებდეთ მათ გაკონტროლებას და ვიცნობდეთ კონფლიქტების მოგვარების მშვიდობიან გზებს. მიიჩნევა ,რომ საზოგადოებრივი კონფლიქტის მოგვარების საუკეთესო საშუალება მოლაპარაკებაა.მოლაპარაკება შეიძლება იყოს ჰორიზონტალური ან ვერტიკალური .კონფლიქტის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი და ეფექტური სტრატეგიის შერჩევა. კონფლიქტის გადაჭრის სტატეგიებს შორის გამოყოფენ:
                           .კომპრომისს
§  თანმშრომლობას
§  კონკურენციას
§  განრიდებას
§  შეგუებას
Ø  ..ადამიანებს ყოველთვის ექნებათ განსახვავებული შეხედულებები ,მაგრამ ეს კონფლიქტსი მიზეზი არ უნდა გახდეს,არსებობს კონფლიქტის მოგვარების სხვადსხავა გზები.მოსწავლეები მეტნაკლებად ფლობენ ინფორმაციას კონფლიქტის მოვარების შესახებ,ამიტომ ხშირად ხდებიან კონფლიქტის მსხვერპლნი.ამიტომაც  მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება,რათა მათ თავი იგრძნონ დაცულად აღნიშნულ სიტუაციაში.
პროექტის მიზანი:

Ø  დაპირისპირების,კონფლიქტების პრევენცია.
Ø  კონფლიქტის მოგვარების გზების ძიება;
Ø  სოფელში,თემში,მოსწავლეებში.
Ø  ახალგაზრდებში ურთიერთანანმშრომლობის და ტოლერანტული უნარების განვითარება.
პროექტზე მუშაობის ვადები;.....2 ოქტომბრიდან 15 ოქტომბრის ჩათვლით.


პროექტის განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები/ვადები

ნაბიჯი 1.    2.10.2019 წ.

სანამ პროექტზე დავიწყებდით მუშაობას,მოსწავლებთან ჩავატარე კვლევა,დავსვი კითხვები?
რა იციან კონფლიქტის შესახებ?
გქონით თუ არა კონფლიქტის შემთხვევები?
შესწრებიხართ თუ არა კონფლიქტის ფაქტებს და როგორ მოიქცეოდით მსგავს სიტუაციაში?
შემდეგ გა დავდივარ პროექტის მთავარ თემაზე და პრობლემაზე და ვსვამ შემდეგ კითხვას:

იცით თუ არა რა არის კონფლიქტი?
როგორც პასუხებიდან ირკვევა მოსწავლეებს აქვთ ზოგადი წარმოდგენა კონფლიქტის შესახებ.ვისაუბრეთ და მოვიყვანეთ სახადსახვა მაგალითები რეალური სიტუაციებიდან.

ნაბიჯი2.    6.10.2019 წ.

ინერნეტში მოვიძიეთ ფილმები კონფლიქტზე,მოვაწყვეთ ჩვენება და ფილმის ნახვის შემდეგ ერთმანეთს გავუზიარეთ შთაბეჭდილებები.
ნაბიჯი 3.     10.10.2019 წ.
კლასი გავყევი ორ ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს დაევალათ მოიძიონ ინფორმაცია კონფლიქტთან დაკავაშირებით.

მოვაწყვეთ დისკუსია თემაზე,,ვსწავლობთ უკონფლიქტოდ ცხოვრებას’’მოსწავლეებმა გამოთქვეს აზრები და იმსჯელეს საკითხთან დაკავშირებით.
ნაბიჯი 4.     15.10.2019.
პროექტის შეჯამება.-შეფასება. განხორციელებული საქმიანობების პრეზენტაცია.

პროექტის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მოსწავლეეებს პროექტის განხორციელების შემდეგ აუმღლდებათ ცნობიერება კონფლიქტის შესახებ.გაიაზრებენ და ადეკვატურად შეაფასებენ კონფლიქტის გამომწვევ მიზეზებს.მოხდება დაპირისპირებისა და კონფლიქტების პრევენცია,განუვითრდებათ ურთიერთთანამშრომლობისა და ტოლერანტული უნარები.

პროექტის განხორცილებისთვის საჭირომ რესურსები:
ინტერნეტი,კომპიუტერი.


   
შეფაების რუბრიკები
პროექტის მონიტორინგი
ვის მიერ?
როდის?
რა კრიტერიუმებით?
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი

მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილით
მეორე შუალედური
მასწავლებელი

მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილით
საბოლოო შეფასება
მასწავლებელი და მოსწავლეები

მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი და მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი













მოსწავლეთა დაკვირვების ცხრილი კრიტერიუმებით
მცირედ
საშუალოდ
მთლიანად
მოსწავლეებს საკუთარი წვლილი შეაქვთ პროექტით გათვასწინებულ აქტივობებში


+
მოსწავლეები თანამშრომლობენ ერთთმანეთთან


+
მოსწავლეები არ აცდნენ პროექტით გათვალისწინეულ შეხვედრებს და ცდილობენ იყვნენ მეგობრულნი და კორექტული


+

მოსწავლეთა თვითშეფასების ცხრილი კრიტერიუმები
დიახ
არა
ხალისით ვმუშაობდი პროექტის აქტივობებზე
დიახ

ვთანამშრომლობდი ჯგუფის წევრთან
დიახ

გულხადილი ვიყავი დასმულ შეკითხვებზე პასუხისას
დიახ

სიამოვნებით ვიმუშავებდი კიდევ მსგავს პროექტებზე
დიახ



მასწავლებლის თვითშეფასების კრიტერიუმები
დიახ
არა
პროექტში დაგეგმვისას გავითვალისწინე მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები
დიახ

მოვახერხე პროექტში ყველა მოსწავლის და მშობლის ჩართვა
დიახ

მივაღწიე მოსალოდნელ შედეგს
პროექტი დასრულდა გაწერილ დროში
დიახ




Комментариев нет:

Отправить комментарий