სოციალური პროექტი
ეკოლოგია ყველას საზრუნავია
პროექტის ხელმძღვანელი :თეა ჩხარტიშვილი
პროექტის მონაწილეები:  მე-7 კლასის მოსწავლეები.
პროექტის ვადები: 3 კვირა.
პროექტის აქტუალობა:  
  დღევანდელ რეალობაში მნიშვნელოვან პრობლემად რჩება ეკოლოგიური პრობლემები .დაბალია პასუხისმგებლობის განცდა,   ამიტომ საჭიროა ეკოლოგიური თვთშეგნების ამაღლება და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.ეს პრობლემა არ ეხება მხოლოდ მოსწავლეებს,ხშირად უფროსებიც არ აქცევენ ყურადღებას ამ საკითხს.თითოეული ჩვენგანის მიზანია ხელი შევუწყოთ სამყაროს ,რომ ირგვლი ეკოლოგიურად სუფთა გარემო იყოს.გარემოს დაცვა გულისხმობს ყველა იმ ღონისძიებას,რომელიც მიზნად ისახავს ადამიანის და ბუნების სასიცოცხლო საფუძველების მთლიანობაში შენარჩუნებას და გარემოს არსებული დაზიანებების აღმოფხვრას.წარმოდგენილი პროექტის საშუალებით უნდა გაერთიანდნენ სკოლა,ოჯახი ,საზოგადოება.ავუმაღლოთ მოსწავლეებს ეკოლოგიური თვითშეგნება,რაც ჯანმრთელობის ნამდვილი ნობათია.სამწუხაროდ ხშირად ვხდებით დღესდღეისობით ეკოლოგიური გარემოს დაბინძურების მიზეზებს. განხორციელებული აქტივობებით მოსწავლეებს უნდა უნდა მივაწოდოთ ადეკვატური ინფორმაცია,რათა დავარაწმუნით,რომ ეკოლოგიური თვითიშეგნების ამაღლება ჯანმრთელობის ნობათია.
პროექტის მიზანი: .მოსწავლეებში ეკოლოგიური თვითშეგენების ამაღლება.

Ø  .შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარება.
Ø  .გაუჩნდეთ მოტივაცია სასწავლო პროცესში უფრო მეტად ჩართვის.
Ø  .შეძლონ საკომუნიკაციო უნარების გაზრდა -დახვეწა.
Ø  .მისცემს მოსწავლეებს თვითრეალიზების საშუალებას.

      საზოგადოების სხვადასხვა ფენის ჩართვა გარემოს დაბინძურების პრევენციის მიზნით.

პროექტის განხორციელების რისკები და შესძლო აქტივობები:
პროექტს შესაძლებელია დასჭირდეს უფრო მეტი დრო ,ვიდრე არის გათვალისწინებული .მოსწავლეები პარალელურად არიან ჩართული სხვადასხვა წრეებსა და ღონისძიებებში,რის გამოც შეიძლება პროექტის დასრულება გაჭიანურდეს.

მოსალოდნელი შედეგები: 

. მოსწავლეები დარწმუნდებიან,რომ ისინი მუდმივად უნდა ზრუნავდნენ იმისათვის,რომ     მათ ირგვლივ იყოს ეკოლოგოურად სუფთა გარემო.
 .ამაღლდება ეკო-კულტურული ცნობიერება.
 .აქტიურად ჩაერთვებიან სასწავლო პროცესში.
 მოხდება საზოგადოების სხავდასხვა ფენის ჩართვა გარემოს დაბინძურების პრევენციის მიზნით.
ამოცანები და განხორციელების გზები:

განვახორციელებ შემდეგ აქტივობებს;

პირველი ნაბიჯი:24.09.2019 წ.-დან 27.09.2109მდე

მოსწავლეებს ვავალებ მოიძიონ სხავადასხვა ინფორმაციას   გარემოს   შესახებ და გაუზიარებენ თანატოლებს.დააკვირდებიან გარემოს და გადაუღებენ ფოტოებს.
მეორე ნაბიჯი: 28..09.2019 წ.-დან 3.10.2019-მდე

პროექტის ფარგლებში დავასუფთავებთ სკოლის ეზოს და მის მიმდებარე ტერიტორიას და დავრგავთ ყვავილებს.
მესამე ნაბიჯი :1.10..2019 წ.-დან 3.10.2019-მდე

მოვაწყობთ დისკუსიას     მოწვეულ სტუმრებთან ერთად (სხვა კლასის მოსწავლეები,პედაგოგები,ოჯახის ექიმი,მშობლები)       , მე მინდა ვიცხოვრო  სუფთა გარემოში’’ .მოსწავლეები მსჯელობენ.კამათობენ,გამოთქვამენ აზრებს.ინტერნეტიდან მოიპოვებენ მასალას სადაც აღბეჭდილია გარემოს დაბინძურების შემთხვევები.
მეოთხე ნაბიჯი :4.102019 წ.-დან 8.10.10.2019 -მდე

მოსწავლეებს ვავალებ  შეისწავლონ ლიტერატურის საშუალებით საქართველოში არსებული         მარადმწვანე მცენარეები,შეისწავლონ და კლასში ერთად განიხილონ.
მეხუთე ნაბიჯი:
 12.10.2019 წ.მოვაწყობთ გამოფენას ,სადაც წარმოდგენილი იქნება პრეზენტაცია.მოსწავლეები დაასახელებენ გარემოს დაბინძურების შემთხვევებს და მისი დასუფთავების აუცილებლობას.

პროექტის ბოლოს  მისაღწევი შედეგები:

Ø  ჯანმრთელი უსაფრთხო გარემოს შექმნა სკოლაში და სკოლის გარეთ.
           მოსწავლეებში კვლევა-ძიების უნარის გამომუშავება.

შეფასების რუბრიკები:
პროექტის მონიტორინგი
პროექტის მონიტორინგი
ვის მიერ?
როდის/
რა კრიტერიუმებით?
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი
27.09.2019 წ.
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილით.
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი
3.10.2019წ.
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილით.
საბოლოო შეფასება
მასწავლებელი და მოსწავლეები
12.10.2109წ.
მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი და მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი


მოსწავლეთა დაკვირვების ცხრილი
მოსწავლეთა დაკვირვების ცხრილი,კრიტერიუმები
მცირედ
საშუალოდ
მთლიანად
მოსწავლეებს საკუთარი წვლილი შეაქვთ პროექტით გათვალისწინებულ აქტივობებში


 +
მოსწავლეები თანამშრომლობენ ერთმანეთთან


+
მოსწავლეები არ აცდენენ პროექტით გათვალისწინებულ შეხვედრებს და ცდილობენ იყვნენ მეგობრულნი და კორექტულები


+


მოსწავლეთა თვითშეფასების ცხრილი
მოსწავლეთა თვითშეფასების ცხრილი
კრიტერიუმები
დიახ
არა
ხალისით ვმუშაობდი პროექტის აქტივობებზე
ვთანამშრომლობდი ჯგუფის ყველა წევრთან

გულახდილი ვიყავი დასმულ შრეკითხვებზე პასუხისას
სიამოვნებით ვიმუშავებდი კიდევ მსგავს პროექტებზე
დიახ


დიახ

დიახ



დიახ


მასწავლებლის
მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი,კრიტერიუმები
დიახ
არა
პროექტის დაგეგმვისას გავითვალისწინე მოსწავლეთა ინტერესები და შეასძლებლობები
დიახ

მოვახერხე პროექტში ყველა მოსწავლის და მშობლის ჩართვა

დიახ

მივაღწიე მოსალოდნელ შედეგს

დიახ

პროექტი დასრულდა გაწერილ დროში.
დიახ





Комментариев нет:

Отправить комментарий