სოციალური პროექტი
პროექტის სახელწოდება
 ჯანსაღი ცხოვრება ჩვენს ქვეყანაში.
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი და გვარი:თეა ჩხარტიშვილი
საგანი:გერმნაული ენა
კლასი :Vკლასის მოსწავლეები
პროექტის ხანგრძლივობა:  2 კვირა
პროექტის აქტუალობა:
მიმაჩნია,რომ დღევანდელ რეალობაში მოზარდ თაობაში პრიორიტეტულია ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვა,რადგან,მოსწავლეებს არა აქვთ სათნადო ინფორმაცია,სწორი კვების,ჯანსაღი ძილის და ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ.აუცილებელი პირობაა მოზარდ თაობაში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვა,პროექტში მონაწილე მოსწაველეები მოიძიებენ ინფორმაციას კვების პრობლემების,აქტიური ცხოვრების,მავნე ჩვევების შესახებ .განსაზღვრავენ პრობლემას  და დასახავენ პრობლემის გადაჭრის გზებს.
პროექტის მიზანი:
Ø  ახალი იდეების განვითარება,განხორციელ;ება და სხვებისთვის გაზიარება.
Ø  ჯანსაღი ცხოვრების ,პრობლემის აღმოჩენის ,გადაწყვეტილების მიღების და                          თანამშრომლობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
Ø  მშობლის ჩართულობის უზრუნველყოფა სასკოლო ცხოვრებაში.
Ø  დასახული მიზნის მისაღწევად აუცილებელია სასწავლო პროცესში განვახორციელოთ


განსახორციელებელი ამოცანები:


I ეტაპი: (01.10.2019წ დან .03.2019-მდე)

სამოქმედო გეგმის შემუშავება,ფუნქციებისა და დავალებების გადანაწილება.
მოვაწყობ გამოკითხვებს ,დისკუსიებს თემაზე ,,კვების და ჰიგიენის წესების დაცვა’’
II ეტაპი( 04.10.2019 წ.-დან 07.2019-მდე)
მოვაწყობ მშობლებთან შეხვედრას,მოვილაპარაკებთ თუ რა საკითხზე სურთ საუბარი და რა კითხვები აქვთ შვილების ჯანმრთელობასთან დაკავშირებით.
III ეტაპი:  ( 10.10 2019 წ-დან 12.2019-მდე)
დაველპარაკები უბნის ექიმს შეხვედრის თაობაზე,მოვილაპარაკებთ.რა საკითხზე იქნება უფრო საჭირო ყურადღების გამახვილება,დავთქვამთ შეხვედრის დროს და რომელ სტრატეგიებს გამოვიყენებთ ,რათა მოსწავლეებს გაუადვილდეთ ინფორმაციის აღქმა.

IV ეტაპი 15.10 2019
შეხვედრა უბნის ექიმთან,დავეხმარები მას,რომ შეხვედრა ნაყოფიერი და სასარგებლო აღმოჩნდეს მოსწავლეებისთვის.შეხვედრას განვახორციელებ მოსწვალებთან და რამდენიმე მშობელთან ერთად.
V ეტაპი
16 10.2019 წ.
ოქტომბერს მოვახდენ პროექტის შეჯამებას,გამოკითხვის შედეგად დავადგენ, კარგად გაიგეს თუა არა ბავშვებმა ექიმის მიერ მიწოდებული ინფორმაცია,რომლის მთავარი თემა იყო:

.დღის რეჟიმის ,პირადი ჰიგიენის,სწორი კვების,ძილისა და ჯანსაღი ცხოვრების წესის მოწესრიგება.
შეხვედრის გეგმა:~ექიმი ბავშვებს გაესაუბრება შემდეგ საკითხებზე:
.დღის რეჟიმი
.პირადი ჰიგიენა
.ძილი
.ჯანსაღი ცხოვრების წესი
.ვიტამინები
.მიკროებები და ბაქტერიები
 .სწორად კვების ოქროს წესი.

მისაღწევი შედეგები:
Ø  მოსწავლეები  მიიღებენ სასარგებლო ინფორმაციას ჯანსაღი ცხოვრების წესის და მისი დაცვის შესახებ.
Ø  შედგება მშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში.
Ø  მოსწავლეები       ისწავლიან ზრუნვას საკუთარ ჯანმრთელობაზე.
მოსალოდნელი რისკები:ნაკლები მოტივაცია.მოსწავლეთა ავადმყოფობა.





პროექტის მონიტორინგი და შეფასება:


პროექტის შეფასების კრიტერიუმები
კარგი
საშუალო
სუსტი
1.მიაღწიეს თუ არა დასახულ მიზანს?
პროექტით განსაზღვრული ყველა მიზანი მღწეულია
+


2.როგორი სარგებელი მიიღეს პროექტის მონაწილეებმა?

პროექტის მონაწილეებმა ისწავლეს,თუ როგორ უნდა გაუფრთხლედნენ და დაიცვან საკუთარი და სხვისი ჯანმრთელობა.
+


3.როგრო განხორციელდა აქტივობები?
გეგმით განსაზღვრული ყველა აქტივობა განხორციელდა.
+


4. რომელ კომპონენტში იყო პროექტი წარმატებული?
განსაკუთრებით საინტერესო აღმოჩნდა ექიმთან შეხვედრის დღე,შეხვედრა სასიხარულო იყო როგორც მოსწავლებისთვის ,ასევე მშობლებისთვისაც.

+


5.ხომ არა მომხდარა გეგმის მოდიფიცირება?
პროექტის მოდიფიცირება არ მომხდარა.
+



6.რა უნდა გავითვალისწინო მომავალში?
მომავალში ყურადღებას მივაქცევ,მსგავსი პროექტის მიმართ დიდი ინტერესი მეტად განვავითარო,ამ მიზნით გამოვიყენო უფრო მრავალფეროვანი რესურსი.რამდენიმე მოსწავლესტან ვიმუშაო კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარის განვითრაებაზე.
+








პროექტში მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
კარგი
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
ცდილობს თანამშრომლობას
თანამშრომლობს ჯგუფთან კარგად წარმოაჩენს ნაშრომს,
უწირს კითხვებზე პასუხი.
თანამშრომლობს ჯგუფთან და ასრულებს ნაკისრ ვალდებულებას.
აკეთებს  პრეზენტაციას:
თანმიმდევრულად გადმოსცემს,მსჯელობს საკითხის ირგვლივ.პასუხობს დასმულ კითხვებზე
ვერ ახერხებს ნაშრომის სათანდოდ წარმოჩენას
კარგად წაროაჩენს ნაშრომს,უჭირს კითხვებზე პასუხი
წარმოაჩენს ნაშრომს,პასუხობს დასმულ შეკითხვებს.
ურთიერთობს ჯგუფის სხავ წევრებთან
ახერხებს კითხვის დასმას,მოსმენას
სვამს კითხვებს,უსმენს ინტერესით.
სვამს კითხვებს,ისმაენს ინტერესით,იყენებს ურთიერთობისას ზრდილობიანი მიმართვის ფორმებს


თვითშეფასების მარტივი კითხვარი მოსწავლებისათვის;
(შემოხაზე შენთვის მისაღები პასუხი)
პროექტზე მუშაობა:
ა.საინტერესო იყო
ბ.არ იყო რთული
გ.რთული იყო
პროექტზე ვიმუშავე:
ა.დამოუკიდებლ;ად
ბ.დამჭირდა დახმარება
კლასელებთან ვითანამშრომლე:
ა.კარგად ვითანამშრომლე
ბ.გამიჭირდა თანამშრომლობა.
გ.ვერ ვითნამშრომლე
ხარ თუ არა კმაყოფილი პროექტში შენი მუშაობით?
ა.დიახ
ბ.არა
გ.ნაწილობრივ.

                        ჩემი თვითშეფასების რუბრიკა
პროექტის დაგეგმვისას გავითვალისწინე მოსწავლეთა ინტრესები
დიახ
არა
პროექტში მონაწილეობდა ყველა მოსწავლე?
დიახ
არა
მივღწიე მოსალოდნელ შედეგებს?
დიახ
არა
პროექტი დასრულდა გაწერილ დროში?
დიახ
არა



Комментариев нет:

Отправить комментарий