სოციალური პროექტი
ჩემი  ნაბიჯი შენი უსაფრთხოებისთვის
პროექტზე პასუხისმგებელი პირი: თეა ჩხარტიშვლი
სამიზნე ჯგუფი: VI კლასი

პროექტის ხანგრძლივობა: 25.03.2018-დან 31.03.2018-მდე


რით არის პროექტი მნიშვნელივანი/აქტუალური?

ყოველდღიურად ხდება უამრავი ავტოსაგზაო შემთხვევა,იღუპებიან ადამიანები.ეს ხდება იმოტომ,რომ არ იცავენ უსაფრთხოებისა და გზებზე მოძრაობის წესებს,როგორც მძღოლები,ისე ფეხით მოსიარულეები.
ჩემი დაკვირვებით,გასაუბრებით ,გამოკითხვებით შევატყვე,რომ სკოლის მოსწავლეები სათნადოდ არ იციან საგზაო ნიშნების შესახებ.ვთვლი,რომ მომავალი თაობა პასუხისმგებლობით უნდა მოეკიდოს ,როგორც საკუთარ,ასევე სხვების სიცოცხლეს.ეს პროექტი მისცემს მოსწავლეებს მისცემს გარკვეულ ცოდნას ამ მიზნით.

 პროექტის მიზანი:

მოსწავლეებში და საზოგადოების ცნობიერებაში საგზაო მოძრაობის წესების დაცვის მნიშვნელობის ცოდნა, უფრო მეტად დაიცვან საგზაო მოძრაობის წესები და მეტად იზრუნონ თავის უსაფრთხოების დაცვისთვის და არ შეუქმნან საფრთხე სხვას.
მშობლის ჩართულობა.

მოსალოდნელი შედეგები:

·         მოსწავლეები შეძლებენ საგზაო მოძრაობის წესების ამოცნობასა და მათ პრაქტიკაში გამოყენებას პირადი უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად.
·         მოსწავლის სწორ და უსაფრთხო ორიენტირებას საზოგადოებრივ ადგილებში.
·         მოსწავლეები მასწავლებელსი დაინახავენ ერთგულ თანადგომს,რომელიც მისი უსაფრხოებისთვის იბრძვის.



მოსალოდენლი რისკები:
ტექნოლოგიური პრობლემები,უამინდობა და გაცდენები მოსწავლეთა ავდმყოფობის გამო.





ამოცანები და განსახორციელებელი გზები;

I ნაბიჯი-25.03.2018
პროექტის თემისა და მიზნების გაცნობა.
დავსვამ შეკითხვას: რატომ არის აუცილებელი საგზაო ნიშნების დანიშნულების ცოდნა?
მოსწავლეები ნაწილობრივ არიან ინფორმირებულები.მივაწოდე ფოტო და ვიდეო მასალა თემასთან დაკავშირებით.



II ნაბიჯი-27.03.2018
ვავალებ მოსწავლეებს დამატებით    მოიძიონ ინფორმაცია საგზაო ნიშნების შესახებ და დაიმახსოვრონ.
გააკეთონ პრეზენტაცია და თვალსაჩინო ადგილას გამოაკრან.



III ნაბიჯი-29.03.2018

მოვაწყობ დისკუსიას მშობლებთან და მოსწავლეებთან ერთად თემაზე,,ჩემი უსაფრთხოება“სადაც განვიხილავთ თუ როგორ უნდა დავიცვათ საგზაო უსაფრთხოების წესები.




IV ნაბიჯი-31.03.2018
პროექტის შეჯამება.ქუჩებში გასვლა,საგზაო ნიშნების ამოცნობა.




 შეფასების  რუბრიკები

მოსწავლეთა დაკვირვების ცხრილი
კრიტერიუმები
მცირედ
საშუალოდ
მთლიანდ
მოსწავლეებს საკუთარი წვლილი შეაქვთ პროექტით გათვალიწინებულ აქტივობებში


+
მოსწავლეები თანამშრომლობენ ერთმანეთთან


+
მოსწავლეები არ აცდენენ პროექტით გათვალსიწინებულ შეხვდრებს და ცდილობენ იყვნენ მეგობრულნი და კორექტულები


+




მოსწავლეთა თვითშეფასების კრიტერიუმები
დიახ
არა
ხალისით ვმუშაობდი პროექტის აქტივობებზე


ვთანამშრომლობდი ჯგუფის ყველა წევრთან


გულახდილი ვიყავი დასმულ შეკითხვებზე პასუხისას


სიამოვნებით ვიმუშავებდი მსგავს პროექტებზე






პროექტის მონიტორინგი
1.მოხდა თუ არა დასახული მიზნის /მიზნების მიღწევა?
პროექტით განსაზღვრული ყველკა მიზანი მიღწეულია.
2.რომელი აქტივეოები ვერ განხორციელდა?
აქტივობები გეგმის მიხედვით განხორცილედა.
3.რომელ კომპონენტში იყო პროექტი წარმატებული?
განსაკუთრებით საინტერესო აღმოჩნდა პრეზენტაციის მოწყობა და თვალსაჩინო ადგილას განთავსება.
4.რა სარგებელი მიიღეს პროექტის მონაწილეებმა?
პროექტის შედეგად ბავშვები დარწმუნდენენ საგზო უსაფრთხოების წესების დაცვის უცილებლობაზე.
5.პროექტის აქტივობები გეგმის გათვალისწინებული ყველა აქტივობა განხორციელდა,მსვლელობისას რაიმეს დამატება და მოდიფიცირება არ მომხდარა.
6.მომავალში  განვახორციელებ მშობელთა ჩართულობის პროგრამას.











რეფლექსია
საგზაო წესების და უსაფრთხოების  დაცვის მიზნით 2018 წლის მარტის თვეში მეექვსე კლასში განავხორციელე სოციალური პროექტი ,,ჩემი ნაბიჯი შენი უსაფრთხოებისთვის’’,პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეები შეძლებდნენ საგზაო მოძრაობის წესების ამოცნობას და მათ პრაქტიკაში გამოყენებას პირადი მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად.პროექტის წარმატებით განსახორციელებლად ინტერნეტში მოვიპოვე ფოტო და ვიდეო მასალა.შეხვდერებისას ვაწარმოებდით მრავალფეროვან აქტივობებს.წარმოადგინეს პრეზენტაცია.მოსწავლეებს განუვითარდათ თანამშროლობითი ,კომუნიკაციისა და ინფორმაციის მოძიების უნარები.
ვფიქრობ,რომ დასახულ მიზანს მივაღწიე და შედეგზე გავედი.


Комментариев нет:

Отправить комментарий